Garantii ja parandus
Kaebuste esitamise ja läbivaatamise kord
Müüja Baltic Brilliant OÜ vastutab Kliendile müüdud kaupade mittevastavuse või defektide eest, mis ilmnevad kahe aasta jooksul alates Kliendile tarnimisest. Defektide avastamisel on Kliendil õigus tagastada toode Baltic Brilliant müügisalongi 14 kalendripäeva jooksul, esitades ostuarve. Soovitame tungivalt lõpetada toote kasutamise, kui leitakse vastuolu või defekt. Baltic Brilliant müügisalong ja Klient lepivad kokku defektse toote remondis või asendamises. Müüja süül tekkinud defektide remondikulud katab Baltic Brilliant OÜ. Baltic Brilliant OÜ ei võta endale vastutust defektide eest, mis on tekkinud Kliendi süül, ebaõige ladustamise või kasutamise tõttu. Kui tootes ilmneb mittevastavus või defekt, saatke meile e-postile brilliant@brightinside.ee oma kaebus ja lisage ka tellimuse esitanud isiku nimi, telefoninumber, tellimuse number ning toote mittevastavuse või defekti täpne kirjeldus. Kauba mittevastavuse või defekti kaebused esitatakse 14 kalendripäeva jooksul alates mittevastavuse või defekti avastamisest. Kõik kaebused me vaatame läbi ja võtame klientidega ühendust nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast kaebuse kättesaamist. Kliendil on õigus nõuda Baltic Brilliant OÜ-lt müügihinna alandamist, asendust alternatiivse tootega või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha hüvitamist, kui Baltic Brilliant OÜ ei ole võimalust kaupa parandada või asendada, tal ei õnnestu kaupa parandada ega asendada, kui Baltic Brilliant OÜ ei ole defekti mõistliku aja jooksul kõrvaldanud või on põhjustanud ostjale ebamõistlikke ebamugavusi.